Estijos pedagogė, novatorė, mokslininkė, švietimo vadybininkė ir ekspertė
Estijos pedagogė, novatorė, mokslininkė, švietimo vadybininkė ir ekspertė.
Summerhill mokyklos įkūrėjo anūkas, Didžioji Britanija
Henry Redhead yra legendinės "Summerhill" mokyklos įkūrėjo Alexandro Neill anūkas, dabartinis mokyklos vadovas ir muzikos mokytas. "Summerhill" - seniausia pasaulyje (šiemet sukanka 100 metų!) demokratinė mokykla, kurią dešimtmečiais svarstė teismai, nes ji neatitiko normalios mokyklos programos, taisyklių, kvalifikacijų...
Summerhill mokyklos pagrindiniai principai: asmenybės laisvė ir visuminis vaiko ugdymas (angl. whole child education). Kiekvienas vaikas renkasi savo gyvenimo kelią, vadovaudamasis savo pomėgiais, kad išaugtų tokia asmenybe, kokia ir yra gimęs tapti! Visuminis vaiko ugdymas apima ne tik žinias ir įgūdžius, bet ir jausmus bei vertybes. Tai saviorganizacijos principais veikianti mokykla, kurioje vaikai ir suaugę yra lygūs.
Integralioji mokykla. Įtraukios mokyklos modelis (Šveicarija)
Integralioji mokykla. Saviorganizacija grįstas įtraukios mokyklos modelis.
Jei švietime ieškotume "Tesla" atitikmens, juo būtų Armino Sieber (Šveicarija) pristatoma mokykla: Integrale Tagesschule Winterthur. Žvelgiant iš organizacijų evoliucijos perspektyvos - tai mokykla, kuri taiko pažangiausią valdymo modelį, paremtą saviorganizacija ir sociokratija. Tokioje mokykloje nėra hierarchijos, žmonės turi daugybę įvairių vaidmenų ir funkcijų, yra nuolat atveriama erdvė bendrakūrai ir mokymosi bendruomenei.
Šioje mokykloje jau nebekalbama apie individualizuotą ar įtraukųjį ugdymą, nes iš esmės joje visas ugdymo procesas yra organizuojamas drauge su kiekvienu vaiku ir žvelgiant iš kiekvieno vaiko perspektyvos. Tai integralioji mokykla, nes joje individuali vaiko raida vyksta drauge augant ir keičiantis visai mokyklai bei atveriant mokyklos duris viso pasaulio patirtims ir įvykiams. Tokioje aplinkoje vaikai, turintys specialiųjų poreikių tampa kūrėjais ir pokyčių ambasadoriais, kurie praturtina visą mokyklos bendruomenę.
Pats Arminas yra įstabi asmenybė, mokytojas, organizacijų vystytojas, vadovas, muzikantas. Pokalbis su Arminu palieka įspaudus ir klausimus daugeliui metų į priekį.
Tarptautinės "Gifted" programos, partnerystėje su IPC, vadovas ir koordinatorius. (Izraelis)
Adi Altschuler, įkūrėja ir vadovė Inclu - Izraelio įtraukios mokyklos
Adi - mergina, pakeitusi Izraelio švietimo sistemą. Adi yra pasaulyje pripažinta įtraukiojo švietimo lyderė. Šiandien jai tik 34-eri. Būdama 12-kos ji ėmė dirbti su vaikais, turinčiais negalią, 16-kos pradėjo nacionalinį jaunimo judėjimą "Krembo Wings", pirmąjį pasaulyje, apjungiantį vaikus turinčius ir neturinčius specialiųjų poreikių. Šiame judėjime kas savaitę susitinka 5700 vaikų ir jaunuolių.
Adi įkūrė ne pelno organizaciją "Inclu - Special for All" , kuri jungia į vieną tinklą, plėtoja ir stiprina įtraukiojo ugdymo mokyklas Izraelyje. 2018 m. Švietimo ministerija drauge su "Inclu" atidarė pirmąsias penkias įtraukiojo ugdymo mokyklas Izraelyje." Inclu" tikslas - pakeisti Izraelio švietimo sistema taip, kad visos mokyklos būtų įtraukios, taikytų individualizuotą mokymą ir diferencijuotus mokymo metodus.
Adi taip pat įkūrė judėjimą, "Zikaron Basalon", kuriame pakvietė visuomenę kitaip paminėti Holokausto atminties dieną, atveriant savo privačius namus bendruomenės susibūrimui, šiuose bendruomeniniuose susibūrimuose jau dalyvavo daugiau nei 750 000 žmonių, iš daugiau nei 50-ties šalių.
Molyklos Dubajuje (JAR) direktorė
Pranjala Dutta yra pasaulinio garso švietimo srities asmenybė. Ji vadovavo mokykloms įvairiose šalyse pastaruosius tryliką metų. Pranjala specializuojasi mokyklų transformacijoje ir jos "arkliukas" sunkumus patiriančias mokyklas paversti pažangiausiomis. Dvi tokias mokyklas Dubajuje Pranjala pakeitė per dvejus metus, jos darbo rezultatus pripažino šalies vyriausybė.
Pranjala taip pat konsultuoja mokyklas kitose šalyse, tarp jų Ukrainoje. Pranjala visą savo laisvalaikį skiria dvasinėms praktikoms jogai ir meditacijai.
pasaulinio garso rašytoja, filosofė, futuristė. Dirbusi mokytojo padėjėja, dabar smegenų centro (angl. Think tank) Nording Buildung (liet. Šiaurės šalių švietimas) prezidentė, Europos Bildung Network bendra įkūrėja ir pilnateisė Romos klubo narė.
https://www.lenerachelandersen.com/
VšĮ Lazdijų švietimo centro direktorė
Lazdijų rajono savivaldybės merė, Lietuvos savivaldybių asociacijos viceprezidentė
Lietuvos Respublikos Seimo narė, LRS ŠMK pirmininko pavaduotoja
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo pagalbos skyriaus vedėja
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo pagalbos skyriaus vedėja
Nacionalinė švietimo agentūros projektų „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra. I etapas“, „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“ metodininkė, Asociacijos "Tėvai švietimui" pirmininkė, VšĮ “Švietėjiškų iniciatyvų centras” vadovė.
http://iniciatyvos.lt/kristina-paulike-cv/
Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos “Viltis” atstovė
Vilniaus Šilo mokyklos direktorė
Kauno lopšelio - darželio „Nežiniukas“ specialioji pedagogė metodininkė
Kauno lopšelio - darželio „Nežiniukas“ mokytoja metodininkė, turinti 18 metų darbo patirtį su SUP vaikais bendrojo ugdymo grupėje.
Alytaus miesto savivaldybės šeimos komisijos, Alytaus autizmo asociacijos „Lietaus vaikai“ narė
"Įtraukusis švietimas - pažangos kelias, kuriuo įsipareigojo žengti Lietuva prieš 11 metų, ar iššūkis tėvams? Pakalbėkime apie sunkumus, su kuriais susiduria tėvai pasirinkę įtrauktį, taip pat apie galimus būdus siekti teigiamų pokyčių švietimo sistemoje."
VŠĮ „ISADD Lietuva” mokymų koordinatorė, elgesio analizės specialistė
Lazdijų švietimo centras
Žaneta Burbulevičienė, VšĮ Lazdijų švietimo centro ir Lazdijų mokyklos - darželio “Kregždutė” vyresnioji logopedė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto švietimo lyderystės programos magistrė, dukros su įvairiapusiu raidos sutrikimu mama, FB grupės “Jeigu tektų mokyti(s) namuose įkūrėja ir administratorė.
Klaipėdos universitetas
VDU Gabių vaikų centras (gifted programa)
Vilniaus kolegija, pedagogikos fakultetas
Docentė aktyviai dalyvauja Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos sudaromose darbo grupėse, rengiant bendrąsias programas, mokymo metodines priemones bendrojo ugdymo mokykloms, yra paskelbusi daugiau nei 20 mokslinių publikacijų.
Doc. S. Ustilaitės mokslinių tyrimų kryptys yra sveikatos ugdymas, lytiškumo ugdymas, įtraukusis ugdymas. Mokslininkė dalyvauja tarptautinėse mokslinėse konferencijose, ES struktūrinės paramos projektuose, vykdo taikomuosius tyrimus Lietuvoje.
Vilniaus pedagoginiame universitete (Lietuvos edukologijos universitete) Stasė Ustilaitė baigė bakalauro studijas ir įgijo vidutinės mokyklos biologijos ir žemės ūkio pagrindų mokytojo kvalifikaciją ir gamtos mokslų magistro kvalifikacinį laipsnį. Socialinių mokslų (edukologijos) daktaro disertaciją ji apsigynė 2001 m. jungtinėje Vilniaus pedagoginio universiteto, Vilniaus universiteto ir Šiaulių universiteto doktorantūroje. Po studijų baigimo dirbo Lietuvos edukologijos universitete Sveikatos ir fizinio ugdymo katedroje dirbo asistente, lektore, docente. 2013-2018 m. buvo Lietuvos edukologijos universiteto Senato narė.
Radviliškio Gražinos pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja ekspertė
Rasa Jasiulienė - Radviliškio Gražinos pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja ekspertė.
Norvegija. Vakarų Norvegijos taikomųjų mokslų universitetatas
Ieva Kuginytė-Arlauskienė yra dėstytoja ir mokslo darbuotoja, dirbanti Pedagogikos, religijos ir socialinių mokslų institute, Pedagogų rengimo, kultūros ir sporto fakultete, Vakarų Norvegijos aukštojoje mokykloje. Ieva turi edukologijos mokslo daktaro laipsnį. Pagrindinės mokslinių tyrimų sritys yra vaikų su klausos negalia ugdymas taikant įtraukaus ugdymo principus, šeimų auginančių vaikus su negalia ir mokyklos bendradarbiavimas, vaikų elgesio ir emocijų sutrikimai, specialiųjų pedagogų rengimas.
Norvegija. Vakarų Norvegijos taikomųjų mokslų universitetatas
Džiuginta Baraldsnes yra dėstytoja ir mokslo darbuotoja, dirbanti Pedagogikos, religijos ir socialinių mokslų institute, Pedagogų rengimo, kultūros ir sporto fakultete, Vakarų Norvegijos aukštojoje mokykloje. Džiuginta turi pedagogikos ir psichologijos magistro laipsnius bei praktinės mokyklos psichologo patirties. Pagrindinės mokslinių tyrimų sritys yra patyčios mokykloje, elektroninės patyčios, mokinų psichinė sveikata, įtraukusis ugdymas, vidinis ir išorinis bendradarbiavimas mokinių gerovės labui. Džiuginta rašomojoje disertacijoje daugiausia dėmesio skiria mokytojų pastangoms mažinti patyčias mokyklose bei siekia nustatyti sąsajas tarp mokytojų prevencinės veiklos ir mokyklos klimato, mokyklos bei psicho-demografinių veiksnių.
yra Lazdijų M. Gustaičio gimnazijos specialioji pedagogė
Esu sukaupusi 29 m. ikimokyklinio ugdymo pedagogės, specialiosios pedagogės logopedės patirtį bendrajame ir specialiajame ugdyme. Šiuo metu dirbu mokykloje-darželyje, gimnazijose. Mano domėjimosi sritis yra ugdytinis/mokinys turintis mokymosi sunkumų, tėvų ir pedagogų konsultavimas, pagalba. Tuo tikslu gilinu žinias dalyvaudama seminaruose, konferencijose, projektuose, domiuosi SUP turinčių asmenų įvertinimo bei ugdymo metodikomis. Dalyvauju nevyriausybinės organizacijos „Viltis“ veikloje.
Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos psichologė, psichologijos mokytoja.
Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos psichologė, psichologijos mokytoja. 17 metų konsultuoju vaikus, tėvus ir mokytojus dėl vaikų emocinių, elgesio ir mokymosi sunkumų. Domiuosi pozityvia psichologija, emociniu intelektu, elgesio ir emociniais sutrikimais, daug dėmesio skiriu specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams bei aplinkai, kurioje ugdosi šie mokiniai. Nuolat kaupiu žinias, susijusias su įgytu išsilavinimu įvairioseLietuvos konferencijose bei mokymuose.
Varėnos švietimo centro specialioji pedagogė
Varėnos švietimo centro Pedagoginių psichologinių paslaugų skyriaus specialioji pedagogė metodininkė.
VšĮ “Penki pojūčiai” DIRFloortime terapeutė
Evelina Radzivonaitė - logopedė ir specialioji pedagogė, praktikuojanti DIRFloortime. Evelinai darbe svarbiausia matyti vaiką, jo mąstymo procesus, jo išgyvenamus ar užspaustus jausmus, jo sensorių jautrumą bei sukurti ryšį. Tik tuomet randasi mokymasis.
Socialinė pedagogė ekspertė, lyderystės konsultantė, socialinio emocinio ugdymo programų instruktorė
chemijos ir ekonomikos mokytoja metodininkė, Kauno Kovo 11-osios gimnazija
Psichologė, Švietimo nuotykių organizacijos bendrakūrėja
Psichologė, turinti patirties darbe su priešmokyklinio bei mokyklinio amžiaus vaikais. Drauge su vyru įsteigė Švietimo nuotykių organizaciją, kurios veikla orientuota į demokratiškumo, nesmurtinės komunikacijos, neformalaus švietimo, įtraukiojo ugdymo pritaikymą mokyklose.
Vytauto Didžiojo universiteto Socialinio darbo katedros profesorius Jungtinių tautų Neįgaliųjų teisių komiteto narys ekspertas, vicepirmininkas Nacionalinės UNESCO komisijos pirmininkas
Kauno Arkos bendruomenė/
Lietuvos žmogaus teisių centras/
Renkuosi mokyti/
Asocijacija "Savarankiškas gyvenimas"
Lietuvos Respublikos Seimo narė, LRS ŠMK pirmininko pavaduotoja
Šiaulių rajono Dubysos Aukštupio mokyklos direktorius
Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus vedėja
Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras
Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyrius
Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorė
Dr. Daiva Šukytė - Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorė.
Švietimo pagalbos, vertinimo ir konsultavimo skyriaus vedėja
Daiva Burkauskienė, daugiau nei 30 metų dirba su kurčiaisiais ir neprigirdinčiaisiais. Šiuo metu dirba švietimo pagalbos ir vertinimo skyriaus vedėja Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre.
Pedagogė. Įtraukiojo ugdymo inovatorė, sukūrusi unikalią STEM ugdymo metodiką, pritaikytą visiems (Ukraina)
Pedagogė. Įtraukiojo ugdymo inovatorė, sukūrusi unikalią STEM ugdymo metodiką, pritaikytą visiems, taip pat ir specialiųjų poreikių vaikams. Integruojanti sensorines priemones bei šiuolaikinių informacinių technologijų sprendimus darbe su SUP vaikais.
Gelgaudiškio "Šaltinio"specialiojo ugdymo centro švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja
Informacijos kaupimo ir sklaidos centro direktorė, Sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos “Viltis” tarybos narė
Žmonių su negalia teisių stebėsenos komisijos prie Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos pirmininkė